Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

3 σκάνδαλα,ερωτήματα αναπάντητα για την τραγωδία και τον ΟΣΕ


 3 ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΣΕ : 

1) Σκοτωθηκαν εργαζομενοι- μηχανοδηγοι  της Εταιρειας Τρενων , και δεν συνεληφθηκε πρωτος στην σειρα ο Διευθυντης -Τεχνικος Ασφαλειας της Εταιρειας οπως γινεται σε καθε εργατικο φονικο ή βαρύ ατύχημα , ο οποιος παντα συλλαμβανεται σε αυτοφωρο μαζι με τον υπευθυνο εργοδηγο (στην συγκ.περιπτωση τον Σταθμαρχη ) .

 2. Στο εξωτερικο ΕΕ  η Ρυθμιστικη Αρχη Ασφαλειας Σιδηροδρομων ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ στην Σιδηροδρομικη γραμμη και την Εταιρεια που διαχειριζεται την υποδομη γραμμη , 

ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ το  Συστημα Αυτοματου Ελεγχου ( Σ.Α.Ε) και στις γραμμες και στα Τραινα. Εδω η Ελληνικη ΡΑΣ ( Ρυθμ.Αρχη Σιδηροδρομων ) που αγνοειται η θεση της για την τραγωδια , πρεπει να κληθει σε εξεταση και να εξηγησει πως τοσα χρονια που η ΕΕ εχει υποχρεωτικα καλεσει την Ελλαδα να βαλει το ιδιο ΣΑΕ με την υπολοιπη Ευρωπη , ενω δεν μπηκε , συνεχισε να ανεχεται την λειτουργια των τρενων χωρις ΣΑΕ ,εγκληματικα και απαραδεκτα. Και βεβαια υπολογες και ολες οι Διοικησεις ΟΣΕ και ολες οι ηγεσιες του Υπ.Μεταφορων απο τοτε που εγινε υποχρεωτικο το ΣΑΕ στους Ευρωπαικους Σιδηροδρομους και επι πολλα χρονια εγκληματικα και απαραδεκτα δεν το εγκατεστησαν και λειτουργησαν σε ολο το Σιδ.Δικτυο.  

3. Στην Γερμανια οπως δηλωσε ο Ελληνας υπευθυνος της Εταιρειας που διαχειριζεται τις Σιδ.Γραμμες που εχουν βεβαια εδω και δεκαετιες το ΣΑΕ δλδ την τηλεδιοικηση με ηλεκτρονικα μεσα και οθονες και πληκτρολογια υπολογιστων στις αιθουσες Ελεγχου και οχι τα Ελληνικα  ταμπλο με τα λαμπακια και τους πινακες και τα τεφτερια ολα  της δεκαετιας του 1960 -70 δλδ μισου αιωνα πισω, συμβαινουν  συχνα κλοπες καταστροφες καλωδιων στο Σδρ. δικτυο , αλλα εχουν ετοιμα συνεργεια που εγκαθιστουν αμεσα χιλιομετρα καλωδιων , διοτι χωρις αυτα δεν λειτουργει το ΣΑΕ, και τα τρενα πανε με χαμηλες ταχυτητες και ενδοσυννενοηση μεχρι να αποκατασταθουν τα καλωδια. Το ερωτημα ειναι γιατι εδω αφησαν τις Ελληνικες Γραμμες αφυλαχτες στο ελεος των Ρομα και δεν αντικαθιστουσαν εγκληματικα αμεσως το κλεμμενο υλικο , με αποτελεσμα να αχρηστευθει η τηλεδιοικηση διοτι βεβαια αυτη λειτουργει με καλωδια πανω στις γραμμες και εναερια και επιγεια. 

 Για τους 3 παραπανω λογους οι Εισαγγελικες Ανακριτικες και Δικαστικες Αρχες της χωρας , πρεπει 

1)  να εξετασουν πως θα σταματησουν αμεσως την λειτουργια των τρενων στην Ελλαδα, μεχρι η Ρ.Α.Σ να εγγυηθει οτι μπορει να λειτουργησουν με χαμηλες ταχυτητες. 

2 ) Να συλληφθει ο Διευθυντης Ασφαλειας της Εταιρειας Σιδηροδρομων .

 3 ) Να κληθουν σε εξεταση οι Διοικησεις του ΟΣΕ, οι ηγεσιες του Υπουργειου Μεταφορων και η Διοικηση της ΡΑΣ για την εγκληματικη αναποτελεσματικοτητα στην ολοκληρωση και λειτουργια του ΣΑΕ του δικτυου και τρενων.

 4. Να εξηγησει το Υπουργειο Μεταφορων γιατι δεν δικαιοδοτησε την ΡΑΣ να δινει ή  οχι αδεια λειτουργιας στις γραμμες  οπως στις χωρες της ΕΕ συμβαινει .Σε καθε περιπτωση αν βρεθει κενο διοικητικης ευθυνης στην ΡΑΣ , να ασκηθει ερευνα  στις ηγεσιες του Υπουργειου Μεταφορων που δεν συμμορφωθηκαν εγκαιρα με την Ευρωπαικη απαιτηση με αποτελεσμα και την καταδικη της Ελλαδας. Να μαθουν επιτελους οι πολιτικες ηγεσιες οτι η αξια των ανθρωπινων ζωων ειναι μεγαλυτερη απο το κοστος των σταματημενων  τρενων . 

ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΕ ειναι ακομα εγκληματικα ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ στην Ελλαδα, δυστυχως και στην ασφαλεια μεταφορων με τρενα, και αυτο ειναι και το αιτιο της Τραγωδιας στα Τεμπη.

Σχόλιο κ.Βασίλη Παπαϊωάννου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ

ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ Τα χωρια της Δυτικής Ευρυτανιας!!!   Η Αγία Τριάδα, ο Άγιος Αθανάσιος, ο Άγιος Βλάσιος, ο...