Φωτό αρχείου
Σήμερα το πρωί, πολίτης επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Κερασοχωρίου για να ζητήσει ενημέρωση σχετικά με θέμα που τον απασχολεί. Αντί όμως να λάβει την αναμενόμενη εξυπηρέτηση και καθοδήγηση, άκουσε μια φράση που δεν τιμά κανέναν θεσμικό λειτουργό:
«Έχω δουλειά, δεν μπορώ και δεν μπορώ να ασχολούμαι άλλο με σένα.»
Μια απάντηση που δεν συνάδει ούτε με τον ρόλο ούτε με τον όρκο ενός Διοικητή.
Γιατί όταν ο ανώτερος αξιωματικός ενός Α.Τ. αντιμετωπίζει τον πολίτη σαν ενόχληση, τότε το πρόβλημα δεν είναι απλώς συμπεριφοράς — είναι βαθιά θεσμικό.
Ο πολίτης δεν τηλεφωνεί για… χόμπι.
Ζητά ενημέρωση, ζητά προστασία, ζητά αυτό που δικαιούται: σοβαρότητα και σεβασμό.
Αν ένας Διοικητής δηλώνει πως «δεν μπορεί να ασχολείται άλλο» με πολίτη που ζητά βοήθεια, τότε ποιος μπορεί; Και κυρίως: τι μήνυμα περνά αυτό στην τοπική κοινωνία;
Η αστυνομία υπάρχει για να υπηρετεί, όχι για να απαξιώνει.
Ο Διοικητής οφείλει να αποτελεί παράδειγμα, όχι πηγή απογοήτευσης.
Το περιστατικό δεν πρέπει να περάσει στα ψιλά.
Η Πολιτεία οφείλει να βλέπει, να ακούει και να παρεμβαίνει όταν η συμπεριφορά στελεχών της δεν συνάδει με το καθήκον τους.
Ακούει ο κ.Χρυσοχοϊδης;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου