Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020

Ο "Παραμεγδόβιος" θα ολοκληρωθεί με τους αγώνες όλων μας....!!!

Ανάρτηση της σελίδας Δολόπες Νεραΐδας-Σπινάσας

●●● Ο «Παραμεγδόβιος» θα ολοκληρωθεί με τους αγώνες όλων μας…!!!
●●● Ήδη σήμερα 1.9.2020 (καλό μήνα με την ευκαιρία)… σήμερα λοιπόν είναι η καταληκτική ημερομηνία του διαγωνισμού για την δημοπράτηση της τελικής μελέτης με το ποσό των 1.250.000 ευρώ…!!!
●●● Σε λίγες μέρες θα ξέρουμε ποιός την ανέλαβε που θα πρέπει να την παραδώσει ολοκληρωμένη σε 14 μήνες…!!!
●●● Όλα αυτά είναι αναλυτικά γραμμένα στο επίσημο έγγραφο της Περιφέρειας Θεσσαλίας… το οποίο έγγραφο κοινοποιούμε προς ενημέρωση όλων μας…!!!
●●● Έχουμε πεί πολλές φορές πως στα χαρτιά της Περιφέρειας Θεσσαλίας ο «Παραμεγδόβιος» ονομάζεται «Επαρχιακή Οδός Καρδίτσας – Καρπενησίου»…!!!
●●● Να διαβάσουμε όλοι το σημαντικότατο αυτό έγγραφο για να είμαστε ενημερωμένοι συνεχίζοντας πιο δυναμικά τον αγώνα μας…!!!

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ / ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ Α.Π.Π. & Υ. / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ / ΤΜΗΜΑ ΣΥΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Ολοκλήρωση μελετών Επ. Οδ. Καρδίτσας - Καρπενησίου

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: 2017ΜΠ01700012

ΠΡΟΕΚ/ΜΕΝΗ ΑΜΟΙΒΗ: € 1.249.864,18€ (με Φ.Π.Α)

ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Με τις διατάξεις του Ν.4412/16 / ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ:
«Ολοκλήρωση μελετών Επ. Οδ. Καρδίτσας - Καρπενησίου»

ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ / Λάρισα ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΤΕΥΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ..................................... 3
1. Περιγραφή του έργου ...................................................... 3
2. Υφιστάμενες μελέτες- Υφιστάμενη κατάσταση........5
3. Τεχνική περιγραφή αντικειμένου σύμβασης
– Πρόγραμμα απαιτούμενων μελετών........................... 6
3.1 Γενικά .................................................................................... 6
3.2 Μελέτη συγκοινωνιακών έργων ............................... 7
3.3 Υδραυλικές Μελέτες - Όμβρια Ύδατα...................... 7
3.4 Γεωτεχνικές έρευνες και μελέτες ...............................7
3.5 Σήμανση - Ασφάλιση ..................................................... 7
3.6 Τοπογραφικές μελέτες .............................................. ... 8
3.7 Στατικές μελέτες ........................................................... . 8
3.8 Εκπόνηση Σ.Α.Υ. – Φ.Α.Υ. ......................................... ... 8
4. ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ  .......................................... 8
5. ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ..................................................    8
6. ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ ........................................................................  9
7. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ... ..11
8. ΔΑΠΑΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ............................. 13

ΤΕΥΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
1. Περιγραφή του έργου
Αντικείμενο της παρούσας σύμβασης είναι η ολοκλήρωση των απαιτούμενων μελετών ώστε να καταστεί δυνατή η δημοπράτηση και η κατασκευή του οδικού έργου της Επ. Οδ. Καρδίτσας - Καρπενησίου στο τμήμα από την Νεράϊδα έως και την γεφύρωση του ποταμού Μέγδοβα, με στόχο την δημιουργία άμεσης διανομαρχιακής σύνδεσης της Καρδίτσας με το Καρπενήσι, σε ότι αφορά την γεωγραφική περιοχή αρμοδιότητας της αναθέτουσας αρχής.
Η σχεδιαζόμενη οδός είναι μήκους 8,1km περίπου και εντάσσεται στο επαρχιακό δίκτυο του Ν.Καρδίτσας. Η υφιστάμενη χωμάτινη οδός, που συνδέει την Καρδίτσα με τον Ν. Ευρυτανίας διερχόμενη από τον οικισμό της Νεράϊδας, μέσω του ποταμού Μέγδοβα, χαρακτηρίζεται από προβλήματα βατότητας κατά το μεγαλύτερο διάστημα του έτους, ενώ η διέλευση από τον ποταμό συντελείται μέσω ιρλανδικής διάβασης κατά τους μήνες που δεν υπάρχει ροή.
Έτσι, η υπό μελέτη οδός που αποτελεί βελτίωση της ως άνω υφιστάμενης οδού, με την αρχή της να χωροθετείται στην έξοδο του οικισμού Νεράιδας και το πέρας της στην γεφύρωση του ποταμού Μέγδοβα η οποία έχει περιληφθεί στο εν λόγω οδικό τμήμα. Αποτελεί μία οδό που σχεδιάστηκε έως το στάδιο της προμελέτης, με σεβασμό στο ανάγλυφο και στο τοπίο της περιοχής, ενώ παράλληλα λήφθηκε μέριμνα για την οδική ασφάλεια και την ασφαλή χρήση της οδού.
Σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά της νέας οδού, η ταχύτητα μελέτης ανέρχεται σε 40km/h στο τμήμα από ΧΘ:0+000 έως ΧΘ:1+180, 30km/h στο τμήμα από ΧΘ:1+180 έως ΧΘ:6+830 και 20Km/h από ΧΘ:6+830 έως πέρας χάραξης. Η τυπική διατομή που επιλέχθηκε είναι η ε2, σύμφωνα με την κατάταξη ΟΜΟΕ, η οποία σε περιοχές ορυγμάτων περιλαμβάνει τριγωνική επενδεδυμένη τάφρο (τύπου gutter) πλάτους 1,55m με πλάτυσμα φυτικής γης 2,70m (συνολικού εύρους πλευρικής διαμόρφωσης 4,25m). Στις περιοχές επιχωμάτων προβλέπεται χωμάτινο έρεισμα πλάτους 1,50m με διαπλάτυνση 0,25m. Οι παραπάνω διαμορφώσεις όμως αποτελούν τις γενικές παραδοχές που λόγω δυσχερούς αναγλύφου περιορίστηκαν τοπικά.

2. Υφιστάμενες μελέτες - Υφιστάμενη κατάσταση
Η υφιστάμενη οδός είναι χωμάτινη και χαρακτηρίζεται από δυσμενή γεωμετρικά αλλά και λειτουργικά χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα, παρατηρούνται πλήθος καταπτώσεων κατά τη διάρκεια κυρίως των χειμερινών μηνών, ενώ παράλληλα είναι συνήθης η αλλοίωσης τη μορφής της (βατότητα διατομής) κατά τη διάρκεια βροχοπτώσεων. Κατά συνέπεια, η δυνατότητα διέλευσης επιτυγχάνεται συνήθως μόνον κατά τους θερινούς μήνες, μετά από εργασίες συντήρησης από την αρμόδια υπηρεσία. Επιπρόσθετα, εξαιτίας απουσίας γεφύρωσης του ποταμού Μέγδοβα η διέλευση είναι δυνατή μόνον όταν δεν υπάρχει ροή. Η χάραξη της υφιστάμενης οδού χαρακτηρίζεται από μεγάλο πλήθος αριστερόστροφων - δεξιόστροφων καμπυλών με μικρές οριζοντιογραφικές ακτίνες και πολύ μεγάλες κατά μήκος κλίσεις τοπικά. Συνεπώς, η παραπάνω οδός δεν είναι δυνατό να αποτελέσει τη διανομαρχιακή σύνδεση της Καρδίτσας με το Καρπενήσι.

Για τον παραπάνω οδικό άξονα έχουν εκπονηθεί και εγκριθεί οι παρακάτω μελέτες:

Είδος Μελετών……. και η Εγκριτική Απόφασή τους…
ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ (Κατηγορία 16)
Αεροφωτογράφηση
Σύνταξη Τοπογραφικών Διαγραμμάτων με φωτογραμμετρική απόδοση… (Εγκριτική Απόφαση… 414 / 1-3-2012 (πρακτικό 6/29-2-2012) Περιφερειακoύ Συμβουλίου Θεσσαλίας)
Σύνταξη Ορθοφωτοχαρτών
Επίγεια Τοπογραφικά Διαγράμματα

ΜΕΛΕΤΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ (Κατηγορία 10)
Προωθημένη Αναγνωριστική Μελέτη Οδοποιίας… (Εγκριτική Απόφαση… 3670 / Τα / π. ε. (07) / 13.07.2010 / Δ.Δ.Ε. / Περιφέρεια Θεσσαλίας)
Προμελέτη Οδοποιίας… (Εγκριτική Απόφαση… 206 / οικ / 21-1-2015 / Δ.Τ.Ε. / Περιφέρεια Θεσσαλίας)
Οριστική Μελέτη Οδοποιίας μήκους 2 χλμ περίπου… (Εγκριτική Απόφαση… 340 / 29.02.2016 / Δ.Τ.Ε. / Περιφέρεια Θεσσαλίας… και Εγκριτική Απόφαση… 3597 / 30.11.2018 / Δ.Τ.Ε. / Περιφέρεια Θεσσαλίας)

ΓΕΩΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ (Κατηγορία 20)
Αναγνωριστική Γεωλογική Μελέτη… (Εγκριτική Απόφαση… 4079 / 84052 πε / 17.06.2010 / Δ.Δ.Ε. / Περιφέρεια Θεσσαλίας)
Οριστική Γεωλογική Μελέτη… (Εγκριτική Απόφαση… Απόσπασμα πρακτικού 17 / 25.10.2011 / Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας (Απόφαση με α.α. 184))

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ (Κατηγορία 27)
Προκαταρκτική περιβαλλοντική εκτίμηση και αξιολόγηση… (Εγκριτική Απόφαση… 2678 / 73465 / 27.05.2010 / Δ/νση ΠΕΧΩ / Περιφέρεια Θεσσαλίας)
Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων… (Εγκριτική Απόφαση… 3700 / 229931 / 20.11.2014 / Δ/νση / ΠΕΧΩ/Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας - Στ. Ελλάδας)

ΣΤΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ (Κατηγορία 08)
Προκαταρκτική Μελέτη Γέφυρας… (Εγκριτική Απόφαση… 429 / 01.03.2012 (πρακτικό 6/29-2-2012) / Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας)
Οριστική Μελέτη Γέφυρας… (Εγκριτική Απόφαση… 340 / 29.02.2016 /  Δ.Τ.Ε. / Περιφέρεια Θεσσαλίας)

ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ & ΕΡΕΥΝΕΣ (Κατηγορία 21)
Πρόγραμμα Γεωτεχνικής Έρευνας… (Εγκριτική Απόφαση… 429 / 01.03.2012 (πρακτικό 6/29-2-2012) / Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας)
Ερευνητικές Εργασίες Πεδίου… (Εγκριτική Απόφαση… 9122 / 17.12.2012 /  Δ.Τ.Ε. / Εργαστηριακές Δοκιμές Περιφέρεια Θεσσαλίας)
Έκθεση Αξιολόγησης Γεωτεχνικών Ερευνών τεχνικού

3. Τεχνική περιγραφή αντικειμένου σύμβασης – Πρόγραμμα απαιτούμενων μελετών
3.1 Γενικά
Το αντικείμενο της συνίσταται στην συμπλήρωση των μελετών που απαιτούνται, ώστε να καταστεί εφικτή η ωρίμανση του έργου της Επ. Οδ. Καρδίτσας - Καρπενησίου στο τμήμα από Νεράϊδα έως και γέφυρα Μέγδοβα.
Αναλυτικότερα:
1. Εκπονείται η οριστική μελέτη οδοποιίας καθώς και η μελέτη σήμανσης ασφάλισης της οδού.
2. Εκπονείται η απαραίτητη υδραυλική μελέτη.
3. Εκπονούνται οι στατικές μελέτες των απαραίτητων τεχνικών έργων.
4. Εκτελούνται γεωτεχνικές έρευνες και εκπονούνται γεωτεχνικές μελέτες.
5. Συντάσσονται οι κτηματολογικές μελέτες για να καταστεί εφικτή η απαλλοτρίωση της οδού.
Το τεχνικό αντικείμενο αποτελείται από τις εξής επιμέρους μελέτες:
3.2 Μελέτη συγκοινωνιακών έργων
Προβλέπεται η εκπόνηση της οριστικής μελέτης οδοποιίας σε μήκος 7 km περίπου. Η σχεδιαζόμενη οδός θα είναι απαραίτητο να συνάδει με τις ισχύουσες προδιαγραφές καθώς και τις οδηγίες της Δ/νουσας υπηρεσίας.
3.3 Υδραυλικές Μελέτες - Όμβρια Ύδατα
Προβλέπεται η εκπόνηση της οριστικής μελέτης αποχέτευσης ομβρίων της οδού σε μήκος 8 km.
3.4 Γεωτεχνικές έρευνες και μελέτες
Η υπό μελέτη οδός προβλέπεται να εδραστεί είτε επί χαμηλών επιχωμάτων είτε παρουσιάζει έρπουσα ερυθρά περίπου στο επίπεδο του φυσικού εδάφους. Για τη διερεύνηση θεμελίωσης της υπό μελέτης οδού, όπως επίσης και για την διερεύνηση κατασκευής τοίχων αντιστήριξης στα πρανή κατά μήκος της οδού, προεκτιμάται η διάνοιξη είκοσι πέντε (25) δειγματοληπτικών γεωτρήσεων συνολικού εκτιμώμενου μήκους 298 m (σε βάθη που κυμαίνονται από 10 - 12 m μήκος η καθεμία), σε θέσεις που θα επιλεγούν από το γεωτεχνικό μελετητή. Σε δύο (2) από τις εωτρήσεις θα τοποθετηθούν πιεζομετρικοί σωλήνες συνολικού μήκους 25 m και σε οκτώ (8) γεωτρήσεις προβλέπεται να τοποθετηθούν σωλήνες αποκλισιομέτρων συνολικού μήκους 100 m, για την παρακολούθηση τυχόν κατολισθητικών φαινομένων σε πρανή της οδού, ενώ επιπρόσθετα προβλέπεται και η εκτέλεση επί τόπου δοκιμών διεισδύσεως (SPT) και εισπίεσης (LEFRANC/MAAG ή LUGEON). Πέραν των ανωτέρω γεωτεχνικών ερευνών, θα πραγματοποιηθούν και οι απαιτούμενες εργαστηριακές δοκιμές. Οι γεωτεχνικές έρευνες θα εκπονηθούν στα πλαίσια της ίδιας σύμβασης. Οι γεωτεχνικές μελέτες που θα εκπονηθούν με την βοήθεια των αποτελεσμάτων που θα εξαχθούν από τις ανωτέρω γεωτεχνικές έρευνες, θα περιλαμβάνουν την σύνταξη του προγράμματος γεωτεχνικών ερευνών, την έκθεση αξιολόγησης των γεωτεχνικών ερευνών και την εκπόνηση των κάτωθι μελετών:
● Γεωτεχνική προμελέτη χαμηλών επιχωμάτων (προβλέπεται η μελέτη 4 διατομών για την υπό μελέτη οδό).
● Γεωτεχνική προμελέτη χαμηλών ορυγμάτων (προβλέπεται η μελέτη 6 διατομών για την υπό μελέτη οδό).
● Γεωτεχνική Μελέτη Θεμελίωσης οδοστρώματος (προβλέπεται η μελέτη 10 ελεγχόμενων διατομών για την υπό μελέτη οδό).
3.5 Σήμανση - Ασφάλιση
Περιλαμβάνεται η εκπόνηση της μελέτης σήμανσης και ασφάλισης της οδού.
3.6 Τοπογραφικές μελέτες
Στην υπό ανάθεση σύμβαση έχουν περιληφθεί:
- Κτηματογράφηση
- Μελέτη κτηματολογίου.
3.7 Στατικές μελέτες
Περιλαμβάνονται οι απαραίτητες οριστικές στατικές μελέτες των τοίχων αντιστήριξης σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης οδοποιίας.
3.8 Εκπόνηση Σ.Α.Υ. – Φ.Α.Υ.
για το σύνολο του έργου.
4. ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η υφιστάμενη οδός χρήζει άμεσης αναβάθμισης διότι είναι διαπιστωμένα τα προβλήματα βατότητας που παρουσιάζει, καθώς και η ανάγκη παροχής ουσιώδους οδικής ασφάλειας στους χρήστες της.
Επιπρόσθετα, αποτελεί νέα διανομαρχιακή σύνδεση της Καρδίτσας με το Καρπενήσι, επιτυγχάνοντας σύντμηση της σημερινής τους απόστασης και προσφέροντας παράλληλα μια περιβαλλοντικά φιλική πρόσβαση σε περιοχή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους.
5. ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Η μελέτη θα συνταχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις των παρακάτω Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων, Υπουργικών Αποφάσεων, Κανονισμών όπως αυτές θα ισχύουν κατά την υπογραφή της σύμβασης κλπ.:
● Το Ν. 4412/16 «Ανάθεση και εκτέλεση δημοσίων συμβάσεων εκπόνησης μελετών και παροχής υπηρεσιών και άλλες διατάξεις» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
● Την Υπουργική Απόφαση ΔΝΣγ/32129/ΦΝ466 (ΦΕΚ Β 2519/2017) «Έγκριση Κανονισμού Προεκτιμούμενων Αμοιβών μελετών και υπηρεσιών»
● Τα αναφερόμενα στο Δεύτερο βιβλίο του Π.Δ 696/74 «Τεχνικές προδιαγραφές Μελετών», όπως ισχύει σήμερα.
● Την Εγκ. 11/2018 της Δ/νσης Νομοθετικού Έργου του Υπ.Υπ.&Μετ. με αρ.
ΔΝΣβ/854/ΦΝ466/2018 «Οδηγός εκπόνησης μελετών Δημοσίων Έργων του Ν.4412/16».
● Τον Ν.2882/2001 «Κώδικας Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
● Η εγκύκλιος Ε.30 (Δ.12/30945/16-3-89) σχετικά με «Οδηγίες για τη σύνταξη κτηματολογίων και κήρυξη απαλλοτριώσεων εκτός σχεδίου».
● Η εγκύκλιος Δ12/0/35572/23-7-92 σχετικά με την εφαρμογή των Ν.2052/92 και 2040/92 περί αναγκαστικών απαλλοτριώσεων.
● Η εγκύκλιος 24 με αρ. Δ12/41778/2010 σχετικά με «Αναπροσαρμογή κτηματολογικών πινάκων στα πλαίσια της ηλεκτρονικής μορφής των δεδομένων - μερική τροποποίηση της Εγκυκλίου 30 (Δ12/30945/16-3-1989), οδηγίες σύνταξης κτηματολογικών πινάκων – πρότυποι πίνακες κατά περίπτωση και τελικά παραδοτέα ανά στάδιο μελέτης κτηματολογίου».
● Ο Ν. 4014/2011 «Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού ισοζυγίου και άλλες διατάξεις Υπουργείου Περιβάλλοντος (ΦΕΚ 91/25-4-2002) «Εναρμόνιση του Ν.1650/1986 με τις Οδηγίες 97/11 Ε.Ε. και 96/91 Ε.Ε., διαδικασία οριοθέτησης και ρυθμίσεις θεμάτων για τα υδατορεύματα και άλλες διατάξεις» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
● Η ΥΑ ΥΠΕΚΑ με αριθμ. ΔΙΠΑ/οικ. 37674/10-8-2016 «Τροποποίηση και κωδικοποίηση της υπουργικής απόφασης 1958/2012 - Κατάταξη δημοσίων και ιδιωτικών έργων και δραστηριοτήτων σε κατηγορίες και υποκατηγορίες σύμφωνα με το άρθρο 1 παράγραφος 4 του Ν. 4014/21.9.2011 (ΦΕΚ 209/Α/2011) όπως αυτή έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
● Οι προς εκτέλεση των ανωτέρω νόμων εκδοθείσες κανονιστικές διατάξεις (πλην αυτών που ήδη προαναφέρθηκαν), καθώς και άλλες διατάξεις που αναφέρονται ρητά ή απορρέουν από τα οριζόμενα στα έγγραφα της παρούσας σύμβασης, καθώς και το σύνολο των διατάξεων του ασφαλιστικού, εργατικού, κοινωνικού περιβαλλοντικού και φορολογικού δικαίου και γενικότερα κάθε διάταξη (νόμου, π.δ., υπουργικής απόφασης, κλπ) που διέπει την ανάθεση και εκτέλεση της παρούσας σύμβασης , έστω και αν δεν αναφέρονται ρητά.
● Οι ισχύουσες τεχνικές προδιαγραφές για τις ανατιθέμενες κατηγορίες μελετών και ειδικότερα οι ΟΜΟΕ που εγκρίθηκαν με την απόφαση με αρ. ΔΜΕΟ/α/ο/987/11-5-2001 καθώς και συμβουλευτικά οι ΟΜΟΕ που δεν είναι εγκεκριμένες όπως ΟΜΟΕ-τεύχος 9 (κατακόρυφη σήμανση οδών – ΚΣΟ), ΟΜΟΕ – τεύχος 10 και όπου δεν υπάρχουν ελληνικές προδιαγραφές μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι γερμανικοί καονονισμοί οδών RAS-K..
6. ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ
Τα παραδοτέα στοιχεία ανά στάδιο και ανά κατηγορίας μελέτης περιγράφονται στην ΥΑ με αρ. Αριθμ. ΔΝΣβ/1732/ΦΝ 466 (ΦΕΚ1047/τ΄β/2019).
Ο Ανάδοχος υποχρεούται να παραδώσει τη μελέτη σε έξι έντυπα και ψηφιακά αντίγραφα (δύο σειρές προς έλεγχο και τέσσερις κατά την έγκριση), εκτός της μελέτης κτηματολογίου που θα υποβληθεί σε 14 αντίγραφα.
Η έντυπη υποβολή της μελέτης θα γίνει σε κατάλληλους πανόδετους φακέλους έτοιμους προς αρχειοθέτηση.
Η ηλεκτρονική μορφή της πληροφορίας (εκτός των σχεδίων και των διαγραμμάτων) πρέπει να είναι πλήρως συμβατή και ανταλλάξιμη, καθώς και επίσης και άμεσα επεξεργάσιμη σε προγράμματα MS Office.
Τα σχέδια και τα διαγράμματα θα παραδίδονται με βάση τα παρακάτω:
-Τα γραφικά δεδομένα των σχεδιαστικών αρχών θα μεταφέρονται κατά προτίμηση στο format του DWG (Autocad). Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης στο παραπάνω format μπορεί να γίνει παράδοση και στη δομή του DXF.
-Τα σχεδιαστικά αρχεία θα περιέχουν όλη την απαραίτητη γραφική πληροφορία όπως σχεδιαστικά επίπεδα, χρώματα, στυλ, πάχη γραμμών, ειδικά σύμβολα κ.α.
-Συνοδευτικά μαζί με τα παραπάνω θα πρέπει να παραδίδονται οι γραμματοσειρές (font libraries), οι βιβλιοθήκες συμβόλων (cell libraries), και ο χρωματικός πίνακας (color table) που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη φάση της δημιουργίας τους. Βασική προϋπόθεση κατά την έξοδο των γραφικών από τις διάφορες σχεδιαστικές πλατφόρμες που θα χρησιμοποιηθούν, είναι η εξασφάλιση της διαφοροποιημένης ανά σχεδιαστικό επίπεδο (level ή layer) σχεδιαστικής πληροφορίας.
-Στην περίπτωση του format DXF, η υποστηριζόμενη έκδοση θα πρέπει να περιέχει αποκλειστικά και μονό σχεδιαστική πληροφορία και όχι και περιγραφική πληροφορία.
-Το σχεδιαστικό αρχείο θα διατηρεί την πληροφορία του δηλωμένου προβολικού συστήματος συντεταγμένων (ΕΓΣΑ’87), καθώς και τη σχεδιαστική ανάλυση από πλευράς ακρίβειας συντεταγμένων.
-Η παραδιδόμενη σχεδιαστική πληροφορία (σχεδιαστικά αρχεία διανυσματικής πληροφορίας) θα πρέπει να είναι ενταγμένη στο προβολικό σύστημα συντεταγμένων ΕΓΣΑ’87. Τα σχεδιαστικά αρχεία θα φέρουν κάνναβο σε ξεχωριστό, ενώ θ’ αναφέρεται η θέση της αρχής των αξόνων (Χ0, Υ0), της κάτω αριστερής γωνίας του καννάβου.
-Τα υπόλοιπα στοιχεία (αναφορές, πίνακες, κτλ.) θα υποβάλλονται χρησιμοποιώντας κάποιο από τα προγράμματα της Microsoft Office για τα Windows.
Στις περιπτώσεις υποβολής ψηφιακών αρχείων εικόνας θα πρέπει οι εικόνες να είναι τύπου tiff uncompressed. Σε περιπτώσεις που συνοδεύουν, με την μορφή reference file (αρχείο αναφοράς), διανυσματική πληροφορία (vectors), τότε θα πρέπει η εικόνα να είναι georeferenced ως προς το διανυσματικό υπόβαθρο (δηλ. να έχει κρατήσει τη γεωγραφική θέση αναφοράς του ως προς το διανυσματικό σχεδιαστικό υπόβαθρο)
-Τα παραπάνω θα παραδίδονται σε CD. Κάθε CD θα είναι αριθμημένο (π.χ 1/6) και θα φέρει τα εξής:
● Τον όνομα της εταιρίας.
● Τον τίτλο των παραδοτέων.
● Τον αριθμό και το όνομα του υπό μελέτη τμήματος.
● Την ημερομηνία παραγωγής.
● Τα περιεχόμενα των ηλεκτρονικών μέσων ηλεκτρονικά (σε μορφή αρχείου κειμένου) και σε έντυπη μορφή.
Επίσης, θα παραδοθεί στην υπηρεσία μας φωτορεαλισμός διαμόρφωσης τμήματος της μελέτης της οδού.
7. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ
Ως ημερομηνία έναρξης των προθεσμιών της σύμβασης του Αναδόχου ορίζεται η ημερομηνία υπογραφής του ιδιωτικού συμφωνητικού. Η συνολική προθεσμία για την περαίωση του αντικειμένου της σύμβασης ορίζεται από την υπογραφή του ιδιωτικού συμφωνητικού σε δεκατέσσερις (14) μήνες, στην οποία περιλαμβάνονται οι χρόνοι εκπόνησης των διαφόρων σταδίων και κατηγοριών της μελέτης και οι χρόνοι των απαιτούμενων εγκρίσεων.
Οι τμηματικές προθεσμίες για την εκπόνηση και την υποβολή των επιμέρους μελετών είναι:
● Για τη εκπόνηση και υποβολή της Οριστικής μελέτης Οδοποιίας και κόμβων ισχύουν τα εξής: Σε 3 μήνες από την εντολή της υπηρεσίας για την έναρξη της μελέτης θα εκπονηθεί και θα υποβληθεί η πλήρης οριστική μελέτη οδού όπου θα ενσωματωθούν τα αποτελέσματα των υποστηρικτικών μελετών.
● Για την εκτέλεση των γεωτεχνικών ερευνών (εργασίες πεδίου και εργαστηριακές δοκιμές) καθώς και την έκθεση αξιολόγησης τους και τη γεωτεχνική μελέτη 5 μήνες από τη σχετική εντολή.
● Για τη σύνταξη της Υδραυλικής Οριστικής μελέτης των έργων αποχέτευσης και αποστράγγισης ομβρίων 3 μήνες από τη σχετική εντολή.
● Για τη σύνταξη των στατικών μελετών 3 μήνες από τη σχετική εντολή.
● Για την σύνταξη μελετών ΣΑΥ-ΦΑΥ 30 ημέρες από τη σχετική εντολή.
● Για την εκτέλεση της κτηματογράφησης και την σύνταξη Κτηματολογίου 3 μήνες από τη σχετική εντολή. Στο χρόνο αυτό και σε ότι αφορά την σύνταξη του κτηματολογίου περιλαμβάνεται και η η συλλογή τίτλων, βάσει των οποίων θα συνταχθεί η μελέτη. Η αμοιβή για τη συγκέντρωση των εν λόγω τίτλων θεωρείται ανηγμένη στην αμοιβή για τη σύνταξη του κτηματολογίου.
● Για τη σύνταξη της Μελέτης Σήμανσης – Ασφάλισης 1 μήνας από τη σχετική εντολή.
Ακολουθεί το σχετικό χρονοδιάγραμμα της σύμβασης: (υπάρχει εικόνα που δείχνει τι πρέπει να παραδίδεται κάθε μήνα από τον πρώτο μέχρι και τον δέκατο τέταρτο μήνα).
Προώθηση της μελέτης ή τμήματος αυτής σε επόμενο στάδιο αποκλείεται εάν δεν εγκριθεί το αντίστοιχο προηγούμενο στάδιό της. Επιτρέπεται η προώθηση ενός ανεξάρτητου τμήματος της μελέτης σε επόμενο στάδιο μετά την έγκριση του προηγούμενου, εφόσον δεν επηρεάζει τη μελέτη των υπόλοιπων τμημάτων. Σε κάθε περίπτωση για να προωθηθεί η μελέτη σε επόμενο στάδιο απαιτείται έγγραφη εντολή της Υπηρεσίας.
8. ΔΑΠΑΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Οι προεκτιμώμενες αμοιβές των μελετών της σύμβασης αναλύονται στο τεύχος προεκτιμώμενης αμοιβής. Οι μονάδες φυσικού αντικειμένου, τα ποσοτικά στοιχεία του τεύχους τεχνικών δεδομένων και οι τιμές μονάδος που χρησιμοποιήθηκαν στην προεκτίμηση αμοιβής αναφέρονται στο σχετικό τεύχος.
Σε ό,τι αφορά τη δαπάνη κατασκευής του έργου θα προσδιοριστεί κατά τη σύνταξη της μελέτης όπως καθορίζεται στην ΥΑ με αρ. Αριθμ. ΔΝΣβ/1732/ΦΝ 466 (ΦΕΚ1047/τ΄β/2019) και στις σχετικές διατάξεις του ΠΔ696/74 όπως ισχύει.

ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΕ… Λάρισα 8-7-2020

ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ… με την απόφ. 150981/8-7-2020.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου