Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

"Τελειωσε η αποστολη μας"-Το ευχαριστήριο μήνυμα του Φωτη Θεοχαρη

-Με τον δικό του τροπο ευχαρίστησε ο ορειβάτης Φώτης Θεοχαρης μεσα απο την σελιδα της αποστολης οπου μαζι με τον έμπειρο Αντώνη Συκαρη κατέκτησαν την τριτη ψηλότερη κορυφή του κοσμου το Kangchenjunga με υψόμετρο 8.586m.
Δειτε το ευχαριστήριο μήνυμα  σε ολους αυτούς πιυ τον στήριξαν και οχι μόνο:

31 Μαΐου 2018
Τελείωσε η αποστολή μας. Αθήνα, Ελλάδα 🇬🇷

Μήνυμα από Φώτης Θεοχάρης/ Fotis Theocharis :

Να σας πω μια ιστορία....
"Τι γλυκό να σε αγαπούν...Μετά από 56 μέρες γυρίζω πίσω στο τόπο όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα και ξεκίνησα να αγαπώ τα βουνά.
Δέος, υπερηφάνεια, γαλήνη, χαρά, ευγνωμοσύνη αυτά τα συναισθήματα ένιωσα στην κορυφή των 8586μ στο Όρος kangchenjunga αλλά επίσης τα ένιωσα όταν αντίκρισα με τα πονεμένα μου μάτια από την κακουχία, τους συγγενείς και φίλους που περίμεναν στο αεροδρόμιο, τελικά "κατέκτησα" το βουνό ή τις καρδιές των δικών μου ανθρώπων ?.
Η κορυφή ήταν το "κερασάκι στην τούρτα" μόνο που έπρεπε να φάω ολόκληρη την τούρτα για να το φτάσω το κερασάκι από τα 950μ που ξεκίνησε η πορεία προς την κορυφή 8586μ κάθε μέτρο ήταν σκληρό, επίπονο μέσα από αφιλόξενα μέρη όπως υποτροπικά δάση, παγετώνες, ατελείωτες ανηφόρες -κατηφόρες όλα αυτά μέχρι τα 5500μ, μετά η ¨"τούρτα" έγινε μόνιμη λευκού χρώματος, με καθημερινό χιόνι και κρύο.
Ώρα για δράση λοιπόν και αφού στήσαμε τις σκηνές και τα πράγματα μας στα υψηλότερα Camp 1 /2 /3 /4, περιμέναμε το "παράθυρο" καιρού για την τελευταία εφόρμηση προς την κορυφή. Δεκαοχτώ μέρες μετά ήρθε η στιγμή να φύγουμε για πάνω basecamp> camp2 >camp3 >camp4 η ώρα περνούσε και 19:00 ξεκινάμε για το final push με αργό και σταθερό βήμα, ανάσα και τα μάτια μου έβλεπαν τον καθαρό έναστρο ουρανό αλλά και στο βάθος αστραπές, ένα φαντασμαγορικό θέαμα! μήπως είμαι σε όνειρο?, μήπως είναι οι παραισθήσεις από το λίγο οξυγόνο ?, το αλτίμετρο δείχνει 8000μ " ζώνη θανάτου" , σκέψεις όπως θα τα καταφέρω? τι μπορεί να πάει στραβά? κυριαρχούσαν στο μυαλό μου αλλά όταν άρχισα να βλέπω την κορυφή η ψυχή μου πυροδότησε το πνεύμα και το σώμα μου και μια παράξενη δύναμη με έσπρωχνε μπροστά , να μην τα εγκαταλείψω.....Βρίσκομαι στην κορυφή, πλημμύρα δακρύων και στα μάτια μου ο ορίζοντας και να νοιώθω σαν τον μικρό πρίγκηπα στον δικό μου πλανήτη, πάνω ψηλά στον θρόνο και από κάτω τα χαμηλότερα βουνά να με κοιτάνε...''Είναι ο χρόνος που έχεις ξοδέψει για το βουνό σου, που κάνει το βουνό σου τόσο σημαντικό''....
Να ευχαριστήσω ιδιαιτερά τον σχοινοσύντροφο Antonios Sykaris για την στήριξη του και την εμπιστοσύνη του και επιλογή για να σκαρφαλώσουμε το Kangchenjunga 8586m.
M
Ευχαριστίες προς την εταιρεία BMW ΒΑΓΙΑΝΕΛΗΣ ΑΕ, την EY ZHN Greece DMC ,την ENKA( ενισχύσεις κατασκευών), την Συστήματα Ασφαλείας Virtual Guard, την Ε Δακιδης ΕΕ, το Bakery - Ta Kithira, την Alpine Thermal Gear, την Active Sports ∙ Outdoor , την Syndesmos , την Αθλητική Ένωση Αστυνομικών Ελλάδος, την VitaPlus , το Moto in Action, την melissiabc.gr , την Floropoulos.com, το Moby All Day Bar, το The Loft , καθώς και όλους εσάς που πιστεύετε σε μένα και με υποστηρίζετε.
Αφιερωμένη κορυφή στην οικογένεια μου, στους φίλους μου, σε όλους εσάς που με αγαπάτε και σας αγαπώ, στο Διεθνές Ιδρυμα Σαλαμίς - Salamis International Foundation, αφιερωμένη επίσης στο έργο του Ελπίδα Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο.
#kangchenjunga2018 #Summits #Expedition #himalayas #Climbing #Mountaineering

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου