Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2024

Οι έξι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Αγράφων


 Στον ορισμό των νέων Αντιδημάρχων του Δήμου Αγράφων προχώρησε ο Δήμαρχος Αλέξης Καρδαμπίκης όπου αναρτήθηκε και στο "Διαύγεια".

ΘΕΜΑ: «Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αγράφων και εκχώρηση
αρμοδιοτήτων έως 31-12-2025»

ΑΠΟΦΑΣΗ 144/2024

ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ

Ο Δήμαρχος Αγράφων

‘Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α'
87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133)
Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α' 134), από το άρθρο
47 του ν.4647/19 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/23 και το άρθρο 118 του ν.
5079/23.

2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α'
87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ.
3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

4. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση
ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της
Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."

3.Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αγράφων (ΦΕΚ 1895/τ. Β ́/29-8-2011) όπως
τροποποιήθηκε και ισχύει

6. Το Πρωτόκολλο Ορκωμοσίας Δημάρχου, Δημοτικών Συμβούλων, Συμβούλων
Δημοτικών Κοινοτήτων και Προέδρων Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου Αγράφων

7. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αγράφων εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 2
του Ν. 3852/2010 και αποτελείται από πέντε (5) Δημοτικές Ενότητες

8. Την υπ’ αριθμ.: 1333/110822/27-12-2023 Εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ περί
‘’Αντιδήμαρχοι’’ και τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 7 του ν. 3852/2010,

συμπεριλαμβανομένων και των διατάξεων του άρθρου 47 του ν. 4647/2019 (Α ́
204), όπου στο Δήμο Αγράφων μπορεί να ορισθούν 7 Αντιδήμαρχοι εκ των οποίων
5 έμμισθοι και 2 άμισθοι

8. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021
(Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Αγράφων,
σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 5.983 κατοίκους

9. Την ανάγκη εύρυθμής λειτουργίας των Υπηρεσιών του Δήμου Αγράφων

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως
Αντιδημάρχους του Δήμου Αγράφων με θητεία από 1-1-2025 μέχρι και 31-12-2025
και τους μεταβιβάζει την άσκηση, συντρέχοντος με τον Δήμαρχο, των εξής
αρμοδιοτήτων, οι οποίες αντιστοιχίζονται κατά περίπτωση με την οργανωτική δομή
του Δήμου Αγράφων, όπως αυτή αποτυπώνεται στον Οργανισμό Εσωτερικής
Υπηρεσίας:

1. Στον Παναγιώτη Γκορόγια του Γεωργίου, καθ’ ύλην για όλες τις Δημοτικές
Ενότητες Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών, Πολιτισμού και Τουρισμού
μεταβιβάζουμε την άσκηση των αρμοδιοτήτων που σχετίζονται με:

• Γραφείο Εσόδων και Δημοτικής περιουσίας

• Γραφείο Προϋπολογισμού-Λογιστηρίου-Προμηθειών

• Γραφείο Ταμείου – Περιουσίας

• Γραφείο Μισθοδοσίας

• Γραφείο Πολιτισμού και Ιστορίας

• Γραφείο Τουρισμού

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Παναγιώτη Γκορόγια, ως καθ’ ύλην
Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών, Πολιτισμού και Τουρισμού, όταν αυτός
απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μπράζιας Παναγιώτης.

2. Στον Παναγιώτη Μπράζια του Θεοφάνη, καθ’ ύλην για όλες τις Δημοτικές
Ενότητες Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Πολιτικής Προστασίας και
Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού μεταβιβάζουμε την άσκηση των
αρμοδιοτήτων που σχετίζονται με:

• Γραφείο Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων

• Αυτοτελούς Τμήματος ΚΕΠ

• Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης-Ληξιαρχείου

• Γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας

(Προσωπικού Καθαριότητας)

• Γραφείο Διοικητικών θεμάτων και εξυπηρέτησης πολιτών

• Γραφείο Πολιτικής Προστασίας

• Γραφείο Εποπτείας-Σχεδιασμού & Συντονισμού

• Γραφείο Κίνησης & Μηχανολογικού Εξοπλισμού

• Γραφείο Οχημάτων & Απορριμματοφόρων

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Παναγιώτη Μπράζια ως καθ’ ύλην
Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Πολιτικής Προστασίας και
Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ. Γκορόγιας Παναγιώτης.

3. Στον Νιάφα Κωνσταντίνο του Στεφάνου, καθ’ ύλην για όλες τις Δημοτικές
Ενότητες Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας - Πολεοδομίας, Τοπικής
Οικονομικής Ανάπτυξης και Πρωτογενούς Τομέα μεταβιβάζουμε την άσκηση
των αρμοδιοτήτων που σχετίζονται με:

• Γραφείο Μελετών & Κατασκευής έργων

• Γραφείο Η/Μ Έργων και Συγκοινωνιών

• Γραφείο Πολεοδομίας

• Γραφείο Γεωργίας-Κτηνοτροφίας & Αλιείας

• Γραφείο Αδειοδοτήσεων & Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

• Γραφείο Απασχόλησης

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Νιάφα Κωνσταντίνου ως καθ’ ύλην
Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας – Πολεοδομίας, Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
και Πρωτογενούς Τομέα, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος
κ. Αθανασίου Γεώργιος.

4. Στον Παναγιώτη Ζαχαράκη του Γεωργίου, ως καθ’ ύλην για όλες τις Δημοτικές
Ενότητες Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Περιβάλλοντος, Ανακύκλωσης και
Πρασίνου μεταβιβάζουμε την άσκηση των αρμοδιοτήτων που σχετίζονται με:

• Γραφείο Καθαριότητας-Ανακύκλωσης ανά Δ.Ε.
• Γραφείο Περιβάλλοντος και Πρασίνου

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Παναγιώτη Ζαχαράκη, ως καθ’ ύλην
Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Περιβάλλοντος, Ανακύκλωσης και Πρασίνου, όταν
αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μπράζιας Παναγιώτης του
Θεοφάνη.

5. Στον Αθανασίου Γεώργιο του Κωνσταντίνου, καθ’ ύλην για όλες τις Δημοτικές
Ενότητες Αντιδήμαρχο Παιδείας – Αθλητισμού και Ύδρευσης – Αποχέτευσης,
μεταβιβάζουμε την άσκηση των αρμοδιοτήτων που σχετίζονται με:

• Γραφείο Παιδείας-Δια βίου Μάθησης
• Γραφείο Αθλητισμού-Νέας Γενιάς-βελτίωσης παιδικών χαρών και αθλητικών
χώρων
• Γραφείο Ύδρευσης-Αποχέτευσης-Συντήρησης ανά Δ.Ε.

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αθανασίου Γεώργιο, ως καθ’ ύλην
Αντιδήμαρχο Παιδείας – Αθλητισμού και Ύδρευσης – Αποχέτευσης, όταν αυτή
απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Διώτη Αργυρώ του Πέτρου -
σύζυγος Νικολάου.

6. Στην Διώτη Αργυρώ του Πέτρου - σύζυγο Νικολάου, καθ’ ύλην για όλες τις
Δημοτικές Ενότητες Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, Αλληλεγγύης,
πρόνοιας, Ισότητας και Δημόσιας Υγείας μεταβιβάζουμε την άσκηση των
αρμοδιοτήτων που σχετίζονται με:
• Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής & Ισότητας φύλλων
• Γραφείο Προστασίας & προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και συντονισμού
δομών «Βοήθεια το σπίτι»
• Γραφείο Καπή
• Τμήματος Παιδικών-Βρεφονηπιακών Σταθμών

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας. Διώτη Αργυρώς, ως καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο
Κοινωνικής Προστασίας, Αλληλεγγύης, πρόνοιας, Ισότητας και Δημόσιας Υγείας,
όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ζαχαράκης Παναγιώτης.

7. Στον Μάκκα Ηλία του Κων/νου, ως αναπληρωτή Δημάρχου σε περίπτωση
κωλύματος ή απουσίας του Δημάρχου και κατά τόπον Αντιδήμαρχο Δημοτικής
Ενότητας Βίνιανης αποκλειστικά μεταβιβάζουμε την άσκηση των κάτωθι
αρμοδιοτήτων:
• Συνεργασία με τους Προέδρους & εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν στις Δημοτικές Κοινότητες

• Παρακολούθηση έργων και εργασιών
• Παρακολούθηση για τον ηλεκτροφωτισμό δημοτικών δρόμων και κοινοχρήστων
χώρων καθώς και αντιμετώπιση βλαβών και εκτάκτων περιστατικών
• Μέριμνα για την καλή λειτουργία εξοπλισμού στην δημοτική Ενότητα Βίνιανης
• Τον συντονισμό μεταξύ Προέδρων & Εκπροσώπων Τοπικών Συμβουλίων και
θεματικών Αντιδημάρχων

Β. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των ανωτέρω τις αρμοδιότητες ασκεί ο ίδιος
ο Δήμαρχος.

Γ. Από τους ανωτέρω οριζόμενους Αντιδημάρχους αντιμισθία θα λαμβάνουν οι κ.κ.
Μπράζιας Παναγιώτης του Θεοφάνη, Νιάφας Κωνσταντίνος του Στεφάνου,
Ζαχαράκης Παναγιώτης του Γεωργίου, Αθανασίου Γεώργιος του Κωνσταντίνου και
η κα. Διώτη Αργυρώ του Πέτρου - σύζυγος Νικολάου, ενώ δεν θα λαμβάνουν
αντιμισθία ο κ. Γκορόγιας Παναγιώτης του Γεωργίου και ο κ. Μάκκας Ηλίας του
Κων/νου.

Δ. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να
εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση του
αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή οποτεδήποτε με απόφαση
του δημάρχου.

Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ. Μάκκας Ηλίας και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα
του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Μπράζια Παναγιώτη.

ΣΤ. Στους ανωτέρω ορισθέντες Αντιδημάρχους μεταβιβάζεται η έκδοση και
υπογραφή αποφάσεων, εγγράφων, πράξεων και εν γένει όλων των διοικητικών
πράξεων που εμπίπτουν στο πλαίσιο της καθ' ύλην αρμοδιότητας τους ή αποφάσεις
που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των ανωτέρω αρμοδιοτήτων εφόσον αφορούν
ζητήματα αρμοδιότητας τους σύμφωνα με την εξουσιοδότηση που τους παρέχεται
παραπάνω, συμπεριλαμβανομένων και όσων δεν ορίζονται ρητά με την παρούσα.

Εξαιρούνται η υπογραφή τεκμηριωμένου αιτήματος, η υπογραφή των διακηρύξεων,
συμβάσεων, εγγράφων που αφορούν στην ένταξη σε προγράμματα
χρηματοδότησης, πράξεων υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού (διορισμοί,
προσλήψεις, μετατάξεις, αποσπάσεις, βαθμολογικές προαγωγές, τοποθετήσεις,
μετακινήσεις, λύση υπαλληλικής σχέσης), καθώς και εγγράφων που απευθύνονται
σε υπερκείμενες αρχές, όπως Κρατικές Αρχές, Κοινοβούλιο, Αιρετές Περιφέρειες,
Δικαστικές Αρχές και Δημάρχους της Ελλάδας η αρμοδιότητα υπογραφής των
οποίων παραμένει αποκλειστικά στο Δήμαρχο ή τον τυχόν νόμιμο αναπληρωτή του,
σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του.

Ζ. Όλοι οι παραπάνω Αντιδήμαρχοι εκπροσωπούν το Δήμο στα δικαστήρια σε θέματα
αρμοδιότητάς τους και μπορούν να τελούν Πολιτικούς Γάμους και να υπογράφουν
τις δηλώσεις τελέσεως πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του
Δημάρχου.

Η. Η παρούσα να δημοσιευτεί και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στο
πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Ο Δήμαρχος

Αλέξανδρος Καρδαμπίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου