Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Αγρίνιο -Φιδακια-Καρπενησι:Η εναλλακτική πεμπτη διαδρομη

εναλλακτική πέμπτη διαδρομή

vasiki
Πηγή agrinionews.gr
Αν και βρίσκονται κοντά γεωγραφικά , Αγρίνιο και Καρπενήσι απέχουν το λιγότερο δύο ώρες οδικώς λόγω του άθλιου οδικού δικτύου. Το δίωρο φυσικά σε όλες τους τις εκδοχές θα συνεχίσει να είναι ακατέβατο, όσο δεν γίνεται ο δρόμος Αγρίνιο-Καρπενήσι, ο οποίος θα φέρει στην πραγματική κοντινή απόσταση τις δύο πόλεις.
Υπάρχουν λοιπόν δύο διαδρομές:
α) Το Αγρίνιο- Καρπενήσι μέσω Προυσού, το οποίο είναι 80 χιλιόμετρα και διαρκεί δύο ώρες.
β) Το Αγρίνιο-Καρπενήσι μέσω Αγίου Βλασίου και γέφυρας Επισκοπής και στη συνέχεια μέσω Φραγκίστας. Είναι ο δρόμος των λεοφωρείων και του ΚΤΕΛ , ο οποίος είναι ο πιο μακρύς , εκτείνεται 111 χλμ και διαρκεί 2 ώρες και 45 λεπτά με ΙΧ
γ) Το Αγρίνιο-Καρπενήσι μέσω Αγίου Βλασίου, Αγαλιανού, Βελωτάς, διασταύρωσης με Προυσό. Εϊναι μια διαφορετική διαδρομή με 1 χμ χωματόδρομο. Είναι 109 χιλιόμετρα και διαρκεί 2 μιση ώρες λόγω λιγότερων στροφών στον Προυσό.
δ) Αγρίνιο-Νέο Χαλκιόπουλο-Γέφυρα Τατάρνας-Καρπενήσι. 132 χμ  αλλά 3 ώρες λόγω λιγότερων στροφών αφού διασχίζει τον Ίναχο.
Υπάρχουν άλλες δύο εναλλακτικές διαδρομές. Την μία θα αποκαλύψουμε σήμερα. Είναι:
ε) Αγρίνιο-Άγιος Βλάσης-Αγαλιανός-Φιδάκια-Καρπενήσι: 97 χλμ, 2 ώρες και 15 λεπτά.  Το φωτογραφικό υλικό καταγράφει τη διαδρομή από το  τα όρια της Αιτωλοακαρνανίας τον Αγαλιανό μέχρι το χωματόδρομο στα Φιδάκια Ευρυτανίας, το Σέλο έως το Καρπενήσι. Είναι μια υπέροχη διαδρομή μέσα στα έλατα, με καλό οδικό δίκτυο έως τα Φιδάκια. Το πρόβλημα είναι τα 4 χιλιόμετρα χωματόδρομος έως τη σιδερένια γέφυρα της Αγίας Βλαχέρνας στον ποταμό Τρικεριώτη δίπλα από τον Αγαλιανό. Δεν είναι τόσο η κατάσταση του δρόμου, ο οποίος αν και χωματόδρομος είναι σε καλή κατάσταση και καλοδιατηρημένος. Είναι η κλίση του και ιδίως ένα πέρασμα που πιθανόν γεμίζει νερό το χειμώνα.Για αυτό τον δρόμο αυτόν το συνιστούμε μόνο τους θερινούς μήνες και σε περιόδους καλοκαιρίας.
karpenisixarits
WP_20171020_15_53_45_ProWP_20171020_15_53_24_ProWP_20171020_15_52_58_ProWP_20171020_15_52_39_ProWP_20171020_15_52_19_ProWP_20171020_15_51_36_ProWP_20171020_15_51_31_ProWP_20171020_15_49_49_ProWP_20171020_15_48_11_ProWP_20171020_15_47_13_ProWP_20171020_15_46_58_ProWP_20171020_15_41_54_ProWP_20171020_15_41_28_ProWP_20171020_15_40_41_ProWP_20171020_15_40_38_ProWP_20171020_15_40_35_ProWP_20171020_15_39_36_ProWP_20171020_15_39_20_ProWP_20171020_15_34_08_ProWP_20171020_15_34_05_ProWP_20171020_15_34_03_ProWP_20171020_15_33_49_ProWP_20171020_15_33_45_ProWP_20171020_15_32_55_ProWP_20171020_15_31_57_ProWP_20171020_15_29_37_ProWP_20171020_15_29_28_ProWP_20171020_15_29_23_ProWP_20171020_15_28_20_ProWP_20171020_15_26_48_ProWP_20171020_15_25_10_ProWP_20171020_15_23_11_ProWP_20171020_15_21_46_ProWP_20171020_15_19_01_ProWP_20171020_15_18_20_ProWP_20171020_15_16_55_ProWP_20171020_15_16_45_ProWP_20171020_15_15_53_ProWP_20171020_15_15_20_ProWP_20171020_15_15_06_ProWP_20171020_15_14_40_ProWP_20171020_15_12_56_ProWP_20171020_15_12_43_ProWP_20171020_15_12_20_ProWP_20171020_15_09_21_ProWP_20171020_15_06_48_Pro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου