Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Το ύπουλο τζάκι μου-Γραφει η Χαρα Βλαχακη

ΤΟ ΥΠΟΥΛΟ ΤΖΑΚΙ ΜΟΥ
Πολύ κρύο σήμερα.....δεν λέω καλά τα καλοριφέρ, αλλά σαν την θαλπωρή του τζακιού δεν υπάρχει!
Ανέβασα μερικά ξύλα τα έβαλα στην φωτιά και πήγα να κάνω τον καφέ μου....
Έτοιμος και ο Ελληνικός μου!!!!!!
Η καλύτερη θέση να τον απολαύσεις εννοείται πως είναι δίπλα από το τζάκι...πίνω μια γουλιά ανάβω τσιγάρο και χαζεύω την φλόγα του τζακιού.....το μυαλό μου όπως πάντα αρχίζει να ταξιδεύει .
Το πέσιμο από ένα κούτσουρο με επανέφερε στην πραγματικότητα, πετάχτηκαν μερικά καρβουνάκια απ' έξω αφού είχα βγάλει την προστατευτική σίτα για καλύτερη θέα.... τα μάζεψα και συνέχισα τον καφέ μου.
Κοίταζα τα αναμμένα κούτσουρα και αισθανόμουν υπέροχα απολαμβάνοντας το καφεδάκι μου!
Πραγματικά είναι απίθανη παρέα και ειδικά όταν είσαι μόνη ...το κοιτάζω με θαυμασμό και ευγνωμοσύνη ταυτόχρονα...νιώθω τυχερή που έχω τζάκι, ήταν το όνειρό μου άλλωστε όταν φτιάξω σπίτι σίγουρα να βάλω τζάκι και δόξα τον Θεό τα κατάφερα!!!!!
Ανάβω δεύτερο τσιγάρο, ο καφές τελειώνει τελευταία ρουφηξιά και στο στόμα μου αισθάνομαι κάτι ξερό ...τι στο καλό είναι αυτό?... το βγάζω και βλέπω ένα κομματάκι κάρβουνο.
Άτιμο τζάκι θα με στείλεις αδιάβαστη, ποιός ξέρει πόση στάχτη κατάπια...τζάμπα τα κοπλιμέντα που σου έκανα τόση ώρα !!!!!
Χαρά-Χαρίκλεια Βλαχάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου