Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Επανεκλογή Κωνσταντίνου Μπακόλα στο Εθνικό Συμβουλιο των ΑΝΕΛ

Ο πολιτευτής των ΑΝΕΛ κ.Κωνσταντινος Μπακολας στην προσωπική του σελιδα σο Facebook για την επανεκλογή του στο εθνικό συμβούλιο του κόμματος ανέφερε χαρακτηριστικά:
Η επανεκλογή και επαναβεβαίωση της εμπιστοσύνης στο πρόσωπο μου για το Εθνικό Συμβούλιο του κινήματος μας, αποτελεί ύψιστη τιμή για το πρόσωπο μου, ειδικά όταν αυτό "έρχεται" μέσα απο ένα πλήθος άξιων συνυποψηφίων, συναγωνιστών, συναδέλφων αδελφών μου.
Αποτελεί τιμή για την Ευρυτανία να μπορεί να μετέχει και να εκπροσωπείται στο ΕΣ των Ανεξάρτητων Ελλήνων, γνωρίζοντας άπαντες τις αντικειμενικές δυσκολίες αλλά και ιδιαιτερότητες που επικρατούν στον κοινωνικοπολιτικό χάρτη του Νομού μου.
Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο δουλειάς και προτροπής για ακόμα μεγαλύτερο αγώνα.
Αγώνα διεύρυνσης και ενδυνάμωσης των Ανεξάρτητων Ελλήνων Ευρυτανίας αλλά και πάνω από όλα αγώνα επιτυχούς ανασυγκρότησης του κινήματος μας.
Θα εργαστώ για αυτό με όλη την δύναμη της ψυχής μου.
Ευχαριστώ τους συναγωνιστές μου, ευχαριστώ το κίνημα μου ολόψυχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου